Social media to ściema - B. J. Mendelson

Social media to ściema

4.00 Oceń książkę!

Autor: B. J. Mendelson

Wydawnictwo: One Press
ISBN: 9788324675005
EAN:
Format: 140 x 208
Oprawa: miękka
Stron: 240
Data wydania: 2014-04-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
30.99
książka
37.97zł
książka
39.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych #8212; czytaj i płacz!
#8222;New York Journal of Books#8221;

Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy#8230;

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.



B.J. Mendelson pisał dla #8222;The Huffington Post#8221;, #8222;Forbesa#8221;, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach #8222;Newsweek#8221;, #8222;The New York Times#8221;, #8222;Los Angeles Times#8221;, #8222;Psychology Today#8221; i #8222;SmartMoney#8221;. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Książka "Social media to ściema"
B. J. Mendelson