Słownik polsko-angielski. Biznes, media reklama - tom 1 - Wacław Smid

Słownik polsko-angielski. Biznes, media reklama - tom 1

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448648
EAN:
Format: 145 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 207
Data wydania: 2010-07-06
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
4.99
książka
80.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. Słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.

Książka "Słownik polsko-angielski. Biznes, media reklama - tom 1"
Wacław Smid