Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski - Roman Kozierkiewicz

Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski

4.00 Oceń książkę!

Autor: Roman Kozierkiewicz

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610659
EAN:
Format: 130x165
Oprawa: miękka
Stron: 408
Data wydania: 2010-07-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
50.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Słownik zawiera wybór ponad 9000 haseł związanych z slangiem, idiomami, wyrażeniami potocznymi i modnymi słowami (buzzwords) stosowanymi w angielskim języku biznesowym. Słowa i określenia wyjaśnione i omówione w słowniku pojawiają się bardzo często w anglojęzycznej prasie biznesowej, książkach, serwisach internetowych i programach telewizyjnych poświęconych biznesowi i ekonomii. Bez ich zrozumienia praktycznie niemożliwe jest korzystanie z tych ważnych źródeł informacji. Z tego powodu słownik będzie niezwykle przydatny każdemu, kto na co dzień ma do czynienia z angielskim językiem biznesowym.

Roman Kozierkiewicz - absolwent SGPiS (obecnie SGH), stypendysta Delhi School of Economics, pracownik Instytutu Finansów i Banku Handlowego S.A. w Warszawie, były doradca w firmie International Development Group w Waszyngtonie, tłumacz i autor słowników terminologii gospodarczej oraz artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.

Książka "Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski"
Roman Kozierkiewicz