Sieci wpływu - Nahai Nathalie

Sieci wpływu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Nahai Nathalie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301198015
EAN: 9788301198015
Format: 235 x 165 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
71.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci".
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
"Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
"Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Książka "Sieci wpływu"
Nahai Nathalie