Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? - Harnish Verne

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harnish Verne

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301201371
EAN: 9788301201371
Format: 156 x 276 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
91.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!
Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
- ludzie,
- strategia,
- realizacja,
- pieniądze.
Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.
Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Książka "Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?"
Harnish Verne