Sabotaż w dziale obsługi klienta - Sikorski Grzegorz

Sabotaż w dziale obsługi klienta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sikorski Grzegorz

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603497
EAN: 9788324603497
Format: 210 x 140 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 240
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud -- tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?
Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze -- groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy -- albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.

  Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze -- ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta

Książka "Sabotaż w dziale obsługi klienta"
Sikorski Grzegorz