Rozprzestrzenialne media - Jenkins Henry, Ford Sam, Green Joshua

Rozprzestrzenialne media

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jenkins Henry, Ford Sam, Green Joshua

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381420242
EAN: 9788381420242
Format: 210 x 140 x 32
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
58.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.

"Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję."
Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

Książka "Rozprzestrzenialne media"
Jenkins Henry, Ford Sam, Green Joshua