Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej - Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata

Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323340539
EAN: 9788323340539
Format: 235 x 155 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 168
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej.
Z recenzji prof. dr hab. Renaty Oczkowskiej 

Publikacja podejmuje interesującą poznawczo i aktualną problematykę związaną ze źródłami, charakterem i następstwami występowania różnic kulturowych. Na podkreślenie zasługuje w szczególności dokonane z dużym ?wyczuciem? połączenie dwóch perspektyw badawczych, obejmujących różnice kulturowe oraz procesy komunikacji. Beneficjentami książki będą z pewnością pracownicy naukowi i studenci. Przesądza o tym naukowa jakość wywodu, wielość źródeł oraz naukowy język. Zawiera ona wiele egzemplifikacji, praktycznych ilustracji, a także rozmaitych graficznych form przedstawiania myśli. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby książka trafiła również do rąk menedżerów i specjalistów w zakresie różnych ogólnych i szczegółowych problemów zarządzania.
Z recenzji prof. UJ dr. hab. Piotra Jedynaka  

Książka uwzględnia wielość podejść i perspektyw naukowych, opierając się na przeglądzie wyników badań empirycznych, jak i aspektów metodologicznych i teoretycznych, między innymi z zakresu socjologii, antropologii, psychologii czy lingwistycznych analiz międzykulturowych, ważnych dla działań biznesowych realizowanych na rynkach odmiennych kulturowo. Autorzy, wychodząc z założenia, że komunikacja to kultura, a kultura to komunikacja, skoncentrowali się na syntezie zagadnień wyjaśniających zawiłości i złożoność komunikacji międzykulturowej w biznesie.KW rozdziałach podjęte zostały wątki dotyczące: istoty komunikacji międzykulturowej i kompetencji międzykulturowych u przedstawicieli biznesu jako konsekwencji procesów globalizacyjnych, uwarunkowań komunikacji na zróżnicowanych kulturowo rynkach, analizy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przestrzeni międzykulturowej, aby ostatecznie odnieść się do szczegółowego obszaru ? budowania przekazu reklamowego kierowanego do klientów na rynkach odmiennych kulturowo.

Książka "Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej"
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata, Marcinkowski Aleksander S., Motyl-Adamczyk Agata