Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa - Agnieszka Traczyńska

Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Traczyńska

Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095652
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 80
Data wydania: 2012-12-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Komunikowanie to kluczowy element warunkujący efektywne i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, stanowiący integralne ogniwo procesu zarządzania. Jego istota polega na wymianie informacji między jednostkami lub grupami. Otwarta i rzetelna komunikacja wewnętrzna jest jednym z determinantów skutecznego marketingu personalnego firmy.

Warto podkreślić, iż w dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, kapitał ludzki stanowi kluczową wartość w przedsiębiorstwie. Pracownicy wnoszą do firmy swoją wiedzę, umiejętności, doświadczenie, tworzą także pierwszy szkic wizerunku organizacji, dlatego też ważne jest odczuwanie przez nich silnej identyfikacji z przedsiębiorstwem, poczucie zaufania do pracodawcy, jak również wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę.

Narzędziem, które w znacznym stopniu przyczynia się do zmian postaw pracowniczych, a tym samym usprawnia proces komunikacji jest Internal Public Relations.

Książka "Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa"
Agnieszka Traczyńska