Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku -

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816327
EAN: 9788320816327
Format: 237 x 162 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 268
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej Polski, ich wartości, aspiracje i styl życia, aktywność i sytuację zawodową, sytuację materialną, warunki mieszkaniowe, poziom i strukturę konsumpcji oraz zachowania na rynku towarów konsumpcyjnych.

Książka "Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku"