Rewolucja social media - Michał Sadowski

Rewolucja social media

4.50 Oceń książkę!

Autor: Michał Sadowski

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324672301
EAN: 9788324672301
Format: 140x208
Oprawa: ...
Stron: 216
Data wydania: 2013-03-05
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.90
książka
37.38zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

 

 

Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Książka "Rewolucja social media"
Michał Sadowski