Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej - Sarnat-Ciastko Adrianna

Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sarnat-Ciastko Adrianna

Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365705426
EAN: 9788365705426
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
30.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dr Adrianna Sarnat-Ciastko
adiunkt Zakładu Psychopro?laktyki, członek Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej Wydziału Pedagogicznego Akademii im. J. Długosza w Częstochowie, pełnomocnik Rektor AJD ds. tutoringu, tutor. Autorka m.in. monogra?i Tutoring w polskiej szkole oraz kilkudziesięciu recenzowanych artykułów naukowych. Redaktorka publikacji Licea ALA. Szkoły skoncentrowane na uczniu. Nowa kultura szkoły?. W zakresie jej zainteresowań naukowych znajdują się: edukacyjny wymiar analizy transakcyjnej, edukacja alternatywna oraz personalizacja kształcenia.

Oryginalność tej pracy polega nie tylko na podjęciu problematyki związanej z tutoringiem
jako stosunkowo nową i mało znaną w Polsce metodą pracy dydaktyczno-wychowawczej, ale też na osadzeniu części badań w perspektywie edukacyjnej analizy transakcyjnej, a więc również relatywnie "niszowej" koncepcji psychologicznej mającej zastosowanie w pedagogice. […] Autorka […] ukazała w pełni swoje przygotowanie merytoryczne dotyczące analizy transakcyjnej oraz metodologiczne w zakresie prowadzenia badań ilościowych. […] Pracę, mimo jej szczegółowości, wielowątkowości i obszerności, dobrze się czyta, co najlepiej świadczy o opanowaniu przez Autorkę - na wysokim poziomie - sztuki pisania prac naukowych.

Dr hab. Dorota Pankowska
prof. UMCS



Strategia badań przyjęta przez Autorkę […] pozwoliła czytelnikowi na zapoznanie się z sytuacją tutoringu w Polsce, a także poprzez analizę różnic między grupami posługującymi i nieposługującymi się tą metodą umożliwiła ukazanie jej pozytywnych efektów. […] Adrianna Sarnat-Ciastko wykazała znajomość obszernej literatury przedmiotu, umiejętność stawiania pytań badawczych i hipotez, przyjęła trafną strategię badań i bardzo starannie opracowała ich wyniki. Szczególnym walorem pracy jest stworzenie własnych metod badawczych na podstawie przyjętej teorii analizy transakcyjnej.

Prof. dr hab. Maria Braun-Gałkowska

Książka "Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej"
Sarnat-Ciastko Adrianna