Relacje jako kapitał organizacji - Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka

Relacje jako kapitał organizacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380855441
EAN: 9788380855441
Format: 230 x 160 x 5
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.

W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.

Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.

Książka "Relacje jako kapitał organizacji"
Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka