Reklama w wyszukiwarkach internetowych - Lee Kevin, Seda Catherine

Reklama w wyszukiwarkach internetowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lee Kevin, Seda Catherine

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324626052
EAN: 9788324626052
Format: 300 x 170 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 256
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.50
książka
47.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  Określanie wartości użytkowników witryny
  Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  Wybór słów kluczowych
  Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  Strony konwersji, oferty i budżet
  Zarządzanie kampanią
  Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych"
Lee Kevin, Seda Catherine