Reklama w procesach konkurencji -

Reklama w procesach konkurencji

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413952
EAN: 9788376413952
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 238
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach kon­kurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagad­nieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.

Książka "Reklama w procesach konkurencji"