Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu - Smid Wacław

Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221929
EAN: 9788379221929
Format: 210 x 150 x 45
Oprawa: Miękka
Stron: 590
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
83.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Komplet 2 książek
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Ontologia sukcesu
Ucieczka z mitu nicości.
Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO…

Książka "Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu"
Smid Wacław