Reklama produktów i usług bankowych - Mirosława Krzyścin

Reklama produktów i usług bankowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mirosława Krzyścin

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565041
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 232
Data wydania: 2013-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
57.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego.

Niniejsza publikacja w przeciwieństwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposób podejmuje ważki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatności konsumentów na reklamę produktów bankowych, przystępnie tłumacząc nawet złożone teorie. Odnosi się na przykład do niezwykle interesującej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzałecka) głoszącej, iż biznes odebrał mu podmiotowość, deformując hierarchię wartości i umieszczając na jej czele konsumpcję. Zgodnie z nią reklama jest oskarżana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.

Książka "Reklama produktów i usług bankowych"
Mirosława Krzyścin