Reklama - podręcznik dla szkół handlowych średnich - Anna Michalska; Jolanta Lux

Reklama - podręcznik dla szkół handlowych średnich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Anna Michalska; Jolanta Lux

Wydawnictwo: Adam
ISBN: 8372322333
EAN:
Format: 210 x 297
Oprawa: miękka
Stron: 136
Data wydania: 2012-04-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.10
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik jest efektem trwającej od października 1993 do czerwca 1996 r. współpracy nauczycieli polskich i holenderskich szkół ekonomicznych. Ta współpraca finansowana była przez Ministerstwo Oświaty w Holandii - w ramach programu wspierania krajów Europy Środkowowschodniej - PSO. Realizowano ją zgodnie z zatwierdzonym przez stronę holenderską Projektem "SHOP" NL/OLW/93/006 z dnia 22.09.1993 r. Seminariami nauczycielskimi objętych było 50 nauczycieli 11 szkół ekonomicznych z terenu całej Polski. Ideą tych szkoleń było przedstawienie zagadnień, które dla polskich nauczycieli są problemami nowymi, wynikającymi z transformacji gospodarki polskiej. Treści prezentowane w tym podręczniku są zgodne z obowiązującym aktualnie programem nauczania w szkołach ekonomicznych i handlowych. Przy opracowywaniu niniejszej pozycji uczestniczył nauczyciel z Delta College Zeeland w Middelburgu - drs. Wichard J.C.M. Rops

Książka "Reklama - podręcznik dla szkół handlowych średnich"
Anna Michalska; Jolanta Lux