Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej - Małgorzata Bogunia-Borowska

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 8323317542
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 162
Data wydania: 2004-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.55
książka
35.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ? ontologicznej i epistemologicznej.

Książka "Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej"
Małgorzata Bogunia-Borowska