Reklama jako proces komunikacji - Antoni Benedikt

Reklama jako proces komunikacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Antoni Benedikt

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 8372771235
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 170
Data wydania: 2004-08-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
21.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę? Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową? Zajrzyj do kolejnej książki z serii "Kreatywność".

Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd.

Słowem, "Reklama jako proces komunikacji" to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

Książka "Reklama jako proces komunikacji"
Antoni Benedikt