Reklama Google AdWords w praktyce - Dawid Wydra

Reklama Google AdWords w praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dawid Wydra

Wydawnictwo: Edgard
ISBN: 9788377884140
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 200
Data wydania: 2014-09-03
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.99
książka
32.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się, jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięki poradnikowi:
- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową
- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe
- odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool
- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM
- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę
- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś

Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.

Książka "Reklama Google AdWords w praktyce"
Dawid Wydra