Reklama a umysł konsumenta - Sutherland Max, Sylvester Alice K.

Reklama a umysł konsumenta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sutherland Max, Sylvester Alice K.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301139331
EAN: 9788301139339
Format: 240 x 170 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 257
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc coś działać musi - ale na kogo i w jaki sposób?

Książka "Reklama a umysł konsumenta"
Sutherland Max, Sylvester Alice K.