Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD -

Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322791622
EAN: 9788322791622
Format: 240 x 170 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Piąty tom z serii "Recepcja mediów" jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji "Nowoczesna Polska" w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. […]

Tom piąty "Recepcji mediów" jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego.

Ze Wstępu

Barbara Boniecka i Anna Granat

Książka "Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD"