Radio i społeczeństwo -

Radio i społeczeństwo

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732939
EAN: 9788322732939
Format: 235 x 165 x 25
Oprawa: Miękka
Stron: 430
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane.
Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno

Książka "Radio i społeczeństwo"