Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja -

Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326414473
EAN:
Format: 125 x 176
Oprawa: twarda
Stron: 612
Data wydania: 2012-02-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
119.00
książka
121.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych.

W części pierwszej publikacji przedstawiono prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania do podmiotów tej sfery. Dokonano także szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja jednostek samorządu terytorialnego, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations podmiotów sfery publicznej, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO).

Część druga opracowania została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations urzędów, sądów i prokuratury, a także jednostek samorządu terytorialnego. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz publicznych w kontaktach z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami i prowadzenia akcji informacyjnych. Omówiono również narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.

Książka "Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja"