Public Relations w Internecie - Jerzy P. Szyfter

Public Relations w Internecie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jerzy P. Szyfter

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 837361673X
EAN:
Format: 140 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 178
Data wydania: 2005-01-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
35.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.

"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.

  • Strategie PR w internecie
  • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
  • Grupy dyskusyjne
  • Netykieta -- internetowy savoir-vivre.

Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!

Książka "Public Relations w Internecie"
Jerzy P. Szyfter