Public relations w czasach mp3 i internetu -

Public relations w czasach mp3 i internetu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
ISBN: 9788360583210
EAN: 9788360583210
Format: 240 x 170 x 30
Oprawa: Miękka
Stron: 294
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analizy i oceny. W ten sposób staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.

Książka "Public relations w czasach mp3 i internetu"