Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

4.00 Oceń książkę!

Autor: Monika Kaczmarek-Śliwińska

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379302437
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2014-12-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
64.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.

Książka "Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się"
Monika Kaczmarek-Śliwińska