Public relations narzędzia przyszłości -

Public relations narzędzia przyszłości

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
ISBN: 9788360583104
EAN: 9788360583104
Format: 235 x 165 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.

Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.

Książka "Public relations narzędzia przyszłości"