Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych - Podobas Izabela

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Podobas Izabela

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413853
EAN: 9788376413853
Format: 220 x 140 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 200
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.

Książka "Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych"
Podobas Izabela