Public relations a demokracja - Teresa Święćkowska

Public relations a demokracja

4.00 Oceń książkę!

Autor: Teresa Święćkowska

Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323503972
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 288
Data wydania: 2008-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
31.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce "Public relations a demokracja" autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

Książka "Public relations a demokracja"
Teresa Święćkowska