Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania - Dorota Kubicka

Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dorota Kubicka

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788373086524
EAN:
Format: 163 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 200
Data wydania: 2007-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
29.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie

Książka "Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania"
Dorota Kubicka