Psychologia mediów - Winterhoff-Spurk Peter

Psychologia mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Winterhoff-Spurk Peter

Wydawnictwo: WAM
ISBN: 8373187399
EAN: 9788373187399
Format: 210 x 150 x 15
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Stron: ...
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje?
Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów?
Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy?
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.

Książka "Psychologia mediów"
Winterhoff-Spurk Peter