Psychologia konsumenta - Dominika Maison; Katarzyna Stasiuk

Psychologia konsumenta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dominika Maison; Katarzyna Stasiuk

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301175399
EAN:
Format: 240 x 175
Oprawa: twarda
Stron: 460
Data wydania: 2014-05-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.99
książka
77.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książka "Psychologia konsumenta"
Dominika Maison; Katarzyna Stasiuk