Psychologia coachingu biznesowego - Zdzisław Nieckarz

Psychologia coachingu biznesowego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zdzisław Nieckarz

Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788377440537
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: twarda
Stron: 172
Data wydania: 2014-01-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.99
książka
29.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania.
Ze Wstępu.

Książka "Psychologia coachingu biznesowego"
Zdzisław Nieckarz