Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne -

Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320816976
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 300
Data wydania: 2007-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
44.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.

Książka "Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne"