Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach - Iga Rudawska; Magdalena Soboń

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Iga Rudawska; Magdalena Soboń

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410319
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 430
Data wydania: 2009-04-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
67.99
książka
85.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają "wbudowane" w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.

Książka "Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach"
Iga Rudawska; Magdalena Soboń