Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Nick Morgan

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press, Nick Morgan

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324608942
EAN: 9788324608942
Format: 194 x 122 x 0
Oprawa: miękka
Stron: 112
Data wydania: 2007-09-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Kiedy potrzebny jest dialog...

  • Jak przygotować się do spotkania?
  • Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe?
  • Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu?

Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne? Jak często powinny się odbywać? Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć? W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:

  • kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,
  • jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,
  • ilu ludzi zapraszać na spotkanie,
  • co ująć w planie spotkania,
  • jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,
  • wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,
  • skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,
  • opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.

Autor książki -- Nick Morgan -- podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.

Książka "Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press"
Harvard Business School Press, Nick Morgan