Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm - Andy Wibbels

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andy Wibbels

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 8324605347
EAN: 9788324605347
Format: 122x194
Oprawa: twarda
Stron: 192
Data wydania: 2007-03-08
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów
  • Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
  • Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
  • jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci

Książka "Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm"
Andy Wibbels