Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach - Krzysztof Bełus

Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Bełus

Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095447
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 88
Data wydania: 2011-10-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem pracy jest ukazanie roli, jaką odgrywa reklama w zakresie promocji usług hotelarskich na przykładzie dwóch obiektów.

Książka "Promowanie usług hotelarskich. Analiza na przykładzie dwóch obiektów: Hotelu Echo w Cedzynie oraz Hotelu Kongresowego w Kielcach"
Krzysztof Bełus