Promowanie firmy wskazówki i przestrogi - Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk

Promowanie firmy wskazówki i przestrogi

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326402715
EAN: 9788326402715
Format: 205 x 145 x 17
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Książka "Promowanie firmy wskazówki i przestrogi"
Cooper Scott, Grutzner Fritz, Cooper Birk