Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Promocja usług

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022699
EAN: 9788381022699
Format: 230 x 160 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.

Książka "Promocja usług"
Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika