Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem - Wiktor Jan W.

Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wiktor Jan W.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301144122
EAN: 978830114412802
Format: 238 x 167 x 23
Oprawa: Miękka
Stron: 312
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień.
Uhonorowana Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2002 roku oraz wyróżnieniem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w 2003 roku.
Przetłumaczona na język rosyjski i wydana na Ukrainie w 2003 roku. Zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Połączenie dorobku teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.

Książka "Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem"
Wiktor Jan W.