Promocja. Reklama i public relations w małej firmie - Marcin Pietraszek

Promocja. Reklama i public relations w małej firmie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marcin Pietraszek

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324683369
EAN:
Format: 208 x 140
Oprawa: miękka
Stron: 168
Data wydania: 2014-02-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.99
książka
30.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, wielkimi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Książka "Promocja. Reklama i public relations w małej firmie"
Marcin Pietraszek