PROMOCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO TURYSTYKA MIEJSKA - ADAM PAWLICZ

PROMOCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO TURYSTYKA MIEJSKA

4.00 Oceń książkę!

Autor: ADAM PAWLICZ

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372518637
EAN: 9788372518637
Format: 23,0 x 16,0 x 0,0
Oprawa: broszurowa
Stron: 156
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.

Książka "PROMOCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO TURYSTYKA MIEJSKA"
ADAM PAWLICZ