Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyKto nie pozna podstawowych zasad programowania obiektowego, nie zrozumie wzorców projektowych. Kto nie przyswoi sobie stosowanie wzorców, nie wykorzysta pełni możliwości programowania obiektowego. Dlatego oba te -- nierozerwalnie związane ze sobą zagadnienia omówiono w jednej pozycji, która uczy programowania obiektowego poprzez naukę wzorców projektowych, nie oddzielając sztucznie tych dwóch dziedzin.
Książka "Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe"
Alan Shalloway, James R. Trott