Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - Frank Luna

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

4.00 Oceń książkę!

Autor: Frank Luna

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324674749
EAN:
Format: 164x239
Oprawa: miękka
Stron: 856
Data wydania: 2014-05-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
114.99
książka
129.47zł
książka
129.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i troacute;jwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!

Żadna inna nie omawia w tak szczegoacute;łowy sposoacute;b zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentoacute;w grafiki troacute;jwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczegoacute;lny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnoacute;stwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Dzięki tej książce:

  • poznasz fundamenty grafiki 3D mdash; wektory, macierze i ich przekształcenia
  • zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
  • dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
  • wykorzystasz system cząstek
  • poznasz potencjał DirectX

Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!

Książka "Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11"
Frank Luna