Programowanie gier - Paweł Pięciak

Programowanie gier

4.00 Oceń książkę!

Autor: Paweł Pięciak

Wydawnictwo: Zysk i S-ka (uprz)
ISBN: 8372986789
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 204
Data wydania: 2004-09-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Czy miałeś kiedykolwiek wrażenie, grając w gry komputerowe, że gdybyś potrafił, stworzyłbyś o wiele atrakcyjniejsze i po prostu lepsze gry? Masz wiele ciekawych pomysłów, wydaje ci się, że mógłbyś w istniejacych grach sporo udoskonalić, poprawić lub zrobić coś zupełnie nowego, oryginalnego, odkrywczego i przełomowego, ale nie bardzo wiesz jak? Brakuje ci podstawowej wiedzy i praktycznych ćwiczeń? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla ciebie!
Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic. Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacji, dzwięku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonujacej aplikacji i jej instalatora. Dołączona do ksiązki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów. Znajdziesz tu opis środowiska kompilatora MS Visual Basic 6.0, wprowadzenie do programowania w tym języku, a przede wszystkim praktyczne wskazówki, jak skutecznie programować, tworzyć grafikę, animację i dźwięk, oraz ćwiczenia w pisaniu gier (wraz z ich instalatorami) o zróżnicowanym poziomie zaawansowania. Książka zawiera również bardzo przydatny opis najczęściej występujących błędów kompilatora języka Visual Basic.
Wymagania sprzętowe do programów na załączonej płycie CD:
  • system MS Windows 95/98/XP
  • kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0
Książka zalecana dla początkujących oraz średnio zaawansowanych.

Książka "Programowanie gier"
Paweł Pięciak