Proces reengineering. Optymalizacja procesów zorientowanych na klienta - Roland Muller; Peter Rupper

Proces reengineering. Optymalizacja procesów zorientowanych na klienta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Roland Muller; Peter Rupper

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 8372770018
EAN:
Format: 190 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 218
Data wydania: 2000-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
15.99
książka
17.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami i klientami, jak też metody wdrażania ich w życie.
Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności na kształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z nimi struktur organizacyjnych i kierowniczych. Treść publikacji tworzą:
  • istota i przyklady reorganizacji procesów działania,
  • optymalizacja procesów produkcyjnych i administracyjnych,
  • medody modyfikujące procesy produkcyjne,
  • doskonalenie struktur produkcyjnych,
  • zarządzanie procesem produkcyjnym.

Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla studentów i wykładowców wydziałów zarządzania oraz wszystkich tych, dla których reengineering jest pojęciem nieznanym lub niejasnym, jak również dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych, banków, towarzystw ubezpieczeniowych i jednostek administracyjnych.

Książka "Proces reengineering. Optymalizacja procesów zorientowanych na klienta"
Roland Muller; Peter Rupper