Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - Agnieszka Dejnaka

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565836
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 200
Data wydania: 2013-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
48.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów"
Agnieszka Dejnaka